MODELI IMS

Integrisani menadžment sistem – IMS podrazumjeva integraciju svih standardizovanih i nestandardizovanih menadžment sistema. Koncept IMS, kao instrumenta za postizanje poslovne izvrsnosti, pojavljuje se u drugoj polovini poslednje decenije XX vijeka sa ciljem objedinjavanja praksi i resursa organizacija, čime se sveobuhvatno posmatraju i zadovoljavaju zahtjevi ciljnih skupina korisnika pojedinih parcijalnih menadžment sistema.

Za organizacije u Bosni i Hercegovini kreiran je MA-pi procesni model IMS u sintetičkom i analitičkom obliku. Ovaj model uz određene modifikacije može se primjenjivati u svim sektorima.

Prednosti i rezultati integracije ogledaju se u sljedećem:

  • Uspostavljanju jedinstvene politike i dokumentacionih podloga bez dupliranja,
  • Integrisanju ciljeva, resursa, poslovnog sistema, preventivnih, korektivnih mjera i preispitivanja kroz integralna poboljšanja,
  • Jedinstvenoj obuci menadžera, internih auditora i drugog osoblja čime se štedi vrijeme i novac,
  • Boljoj povezanosti osoblja iz različitih područja koji izvan integracije rijetko sarađuju,
  • Jednostavnijoj i racionalnijoj certifikaciji u odnosu na certifikaciju pojedinačnih MS,
  • Ostvarivanju marketinške promidžbe u medijima nakon dobijanja certifikata,
  • Sticanju povjerenja i pažnje svih zainteresovanih strana kao korisnika IMS,
  • Efektivnijem održavanju sistema upravljanja kroz nadzor certifikacijskih kuća (najavljeni ili nenajavljeni auditi), što omogućava postizanje boljih investicijskih pokazatelja,
  • Dobijanju stalnog, korisnog i objektivnog nezavisnog mišljenja od spoljnih konsultanata i certifikacijskih kuća, čime se vlastita subjektivnost smanjuje na najmanju moguću mjeru,
  • Smanjenju pritisaka revizora i poreskih institucija, odnosno primjenom IMS neće se izbjeći njihove posjete, ali će se smanjiti vrijeme njihovog boravka,
  • Postizanju kompetitivnih prednosti na tržištu kroz diferencijaciju proizvoda i ukupnog poslovanja,
  • Omogućavanju postizanja boljih izvoznih efekata i snažnijeg integrisanja organizacija na regionalnom i međunarodnom tržištu,
  • Unaprjeđenju zaštite brenda, privlačenju investicija i drugih beneficija,
  • Postizanju sinergijskog efekta IMS kao cjeline u sadašnjosti i integrisanog anticipiranja i kreiranja budućnosti,
  • Omogućavanju održivog razvoja i postizanja poslovne izvrsnosti.

Dugogodišnje iskustvo iz oblasti poslovne izvrsnosti.